۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

دعوت به تظاهرات ایستاده

هموطنان آزاده

در راستای دفاع از جنبش کارگری و در نخستین گام خواست آزادی کارگران دستگیر شده در یکم ماه مه در سراسر ایران، این کمیته تظاهرات ایستاده ای را در مقابل دفتر سازمان جهانی کار در پاریس سازمان داده است.

این تظاهرات روز چهارشنبه بیست و هفتم ماه مه از ساعت چهارده تا شانزده در مقابل دفتر سازمان جهانی کار در پاریس برقرار خواهد گردید.

ما در این تظاهرات می خواهیم به اطلاع این سازمان جهانی برسانیم که جمهوری اسلامی ایران؛ که «خواب» ریاست دوره ای این سازمان بین المللی را در سر می پروراند؛ این کارگران را تنها بخاطر بزرگداشت روز بین الملی اول ماه مه، راهی زندان کرده است و به آزادی بی قید و شرط ایشان تن نمی دهد!

هموطنان آزاده

حضور تک تک ما در این تظاهرات دلیلی بر اثبات ادعای فوق در مقابل این سازمان بین المللی و دفاع مستقیم از جنبش کارگری در ایران خواهد بود.

آدرس دفتر سازمان جهانی کار در پاریس:

98Rue de Sèvres 75007 PARIS

Métro: Duroc یا Sevres-Lecourbe

کمیتهء دفاع از دستگیر شدگان اول ماه مه و کارگران زندانی در ایران

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اعتصاب غذای نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در مرقد امام
بنام حقيقت و آزادي


بيانيه شوراي عمومي جمعیت ال یاسین

ما نمایندگان شوراي عمومي جمعیت ال یاسین؛

در اعتراض به دو سال ظلم، بیعدالتی و تحریف در حق استاد ايليا (پيمان فتاحي) و جمعيت ال ياسين؛

در اعتراض به قريب به يك سال زندان انفرادي استاد ايليا كه باعث مشكلات تنفسي جدي براي ايشان شده؛

در اعتراض به ماهها شكنجه و انواع فشارهاي روحي و جسمي بر ايشان ، خانواده ايشان و ديگر همراهانمان در جمعيت ال ياسين ؛

در اعتراض به انواع حملات وتخريبهاي مطبوعاتي و رسانه اي كه اخيرا شدت و گستردگي بيشتري گرفته است؛ از امروز اقدام به اعتصاب غذا میکنیم.

ما اعضاي جمعيت ال ياسين بعد از صدها نامه و درخواست و پيگيريهاي مكرر از مسئولين كشور كه متاسفانه به هيچ اقدام مثبتي منجر نشد، تصميم گرفتيم براي اعلام خواسته مان مبني بر آزادي سريع ايشان، انجام معاينات پزشكي توسط تيم پزشكي مجرب ، آزادي ديگر اعضاي دستگير شده و رسيدگي عادلانه به پرونده اینگونه عمل کنیم.

ما ادامه زنداني بودن استاد ايليا را عملي فاقد هر توجيه حقوقي يا انساني ميدانيم و از مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي ایران خواستاريم با آزاد كردن ايشان به اين فضاي مشكوك درباره پرونده ايشان و مشكلات ايجاد شده جسمي در مدت زنداني شان پايان دهند.

ما بر اين درخواست خود مصريم و تحقق ان را حق مسلم خود مي‌دانيم و آن را با اعتصاب غذای خود از تاريخ 19/3/88 به همه اعلام ميكنيم.



یاری از خداوند و پیروزی نزدیک است

جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعيت ال‌ياسين


http://payame-elyasin.blogfa.com

ناشناس گفت...

گزارش تصویری از تعرض نیروهای امنیتی دایره مذاهب وزارت اطلاعات به اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین در حرم امام خمینی


http://payame-elyasin.blogfa.com


گزارشات از آغاز دومین روز اعتصاب غذای جمعیت ال یاسین در مرقد امام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

اعتصاب غذای بیش از دویست نفر از نمایندگان شورای عمومی جمعیت ال یاسین در حالی دومین روز خود را سپری می کند که کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است. این تجمع که در اعتراض به بیش از دو سال ظلم و بی عدالتی دایره مذاهب ( از نهاد های وابسته به وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد)، درباره جمعیت فرهنگی ال یاسین شکل گرفته، مصرانه اهداف خود را در رابطه با دادخواهی از مقامات خصوصا از مقام رهبری دنبال کرده و تا پایان بخشیدن به یازده ماه حبس انفرادی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) - رهبر جمعیت ال یاسین ، ارسال تیم پزشکی برای معاینه کامل وی و رسیدگی عادلانه و قانونی به پرونده این جمعیت دردادگاههای صالحه، به اقدام اعتراض آمیز خود ادامه خواهد داد.

گزارشات از وضع جسمانی اعتصاب کنندگان حاکیست در دومین روز این اعتصاب غذا، مامورین امنیتی حاضر در محل با ممانعت از انتقال پتو به داخل حرم و سردتر کردن محوطه، فشار را بر اعتصاب کنندگان بیشتر کرده و حتی ورود آب و قند را برای بیماران و افراد مسن ممنوع کرده اند. اکثر اعتصاب کنندگان نیز به همین دلیل دچارسردرد و افت فشار و ضعف عمومی و بیحالی شده و نیاز به مداوا پیدا کرده اند.در این میان ۴ نفر نیاز به سرم داشته و یک نفر هم متاسفانه به کما فرو رفته که نیروهای امنیتی از رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی خودداری می کنند. درخواست مذاکره نماینده اعتصاب کنندگان نیز تا کنون با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شده است و تهدید مداوم نیروهای امنیتی به دستگیری شرکت کنندگان، کماکان ادامه دارد.

از سوی دیگر خبر می رسد وزارت ارشاد با همدستی وزارت اطلاعات، طی حکمی تازه به تمام رسانه های و خبرگزاری های داخلی و با تکراراتهام دروغین اقدام علیه امنیت ملی توسط جمعیت ال یاسین، مانع از انعکاس رسانه ای و پوشش مطبوعاتی داخلی این اقدام اعتراض آمیز شده و این اعتراض آرام و عدالتخواهانه را، امنیتی خوانده است.

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

 
Free counter and web stats