۱۳۸۷ مرداد ۲۷, یکشنبه

نامه سرگشاده فعالین دانشجویی دانشگاه شیراز به احمدی نژاد


طرح امنیت اجتماعی تان را در مجلس و نیروی انتظامی و وزارتخانه ها یتان پیاده کنید

فعالین دانشجویی دانشگاه شیراز با انتشار نامه سرگشاده ای ضمن اشاره به جرایم اخلاقی و مالی پی درپی مدیران دولتی، به انتقاد از سیاست های دولت احمدی نژاد در سلب آزادی های مدنی و سیاسی پرداختند .
در این نامه سرگشاده آمده است :
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس تـــوبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند
آقای احمدی نژاد !
دست مریزاد ! آنچه که روزگاری از آن می نالیدید و به مقابله با آن برخاسته بودید امروز چنان در روزنه های مدیریت کلان دولتتان رسوخ کرده که دیگر هیچ چیز چاره اش نیست .
بس کنید دیگر شعار مهرورزیتان را ، که معنای مهرورزی را هم دانستیم . ما دیگر نمی خواهیم شما و مدیران زیر دستتان قیم ملتی باشید که از لحاظ انسانیت و اخلاق و شرافت بسیار برتر از شمایند . عدالتتان پیش کش همان مدیرانی که هر روز به بهانه ی فساد مالی یا فساد اخلاقی روانه ی بازداشت گاه می شوند و خیلی زود هم آزاد می شوند .
آقای احمدی نژاد !
شاید بهتر باشد به جای آنکه در خیابان ها به جان ملتی بیافتید که با تورم 30 در صدی ، که بانی و باعث آن هم خودتان هستید، نمی توانند شب را از روز تشخیص دهند ، طرح امنیت اجتماعی تان را در مجلس ، نیروی انتظامی و وزارتخانه ها یتان پیاده کنید. امروز آنهایی که بر مسند قدرت تکیه زده اند و به این بهانه می گیرند و می برند و قلع و قمع می کنند خود چنان ولگردند که افسار هم چاره شان را نمی کند.
آقای احمدی نژاد !
امروز که دوربین های مدار بسته تان، دانشگاه را در سلطه ی خویش گرفته ، کاش چشمانتان کمی سوی دیدن آنچه که در نزدیکی تان اتفاق می افتد را داشتند . این مدیران انتصابی شما هستند که قدرت بدانها این فرصت را داده است که هر چیز و و هر کسی را ابزاری ببینند برای رسیدن به مقاصدشان . دیگر تعجب نخواهیم کرد اگر روزی از فساد مالی یا اخلاقی شما هم کسی پرده بردارد. آقای احمدی نژاد شما اخلاق را چنان قربانی قدرتتان کردید که حال تمام صندلی های قدرت این کشور بوی تعفن می دهند.
هیچ گاه روزهایی را که شما و امثال شما اندک آزادی ما را بی بند و باری و هرزگی می دانستید از یاد نخواهیم برد. اکنون که همان اندک را هم از ما گرفته اید بی بند و باری را در صندلی های مدیران شما می بینیم .
امروز که مسئولی در دولت شما ، پرده ی بی بند و باری را دریده و حرمت انسانیت و اخلاق را از بین برده، وزیر و وزارتخانه ی علوم به جای عذر خواهی دانشجویان را تهدید می کنند. روزنامه ها و سایت های حامی شما هستند که چون همیشه گناه را بر گردن دیگری انداخته و دانشجو را عامل بیگانه می خوانند .
آقای احمدی نژاد !
امروز که سالگرد انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور نزدیک است ، بیشتر از همیشه عمق فاجعه را درک کرده ایم . در این سه سال این مملکت و این ملت چنان درد کشیده اند که تنها چاره مان روزشماری برای به سر رسیدن این یک سال است . شاید اگر مترسکی روی آن صندلی می نشست امروز وضع این گونه نبود . شما که شعارتان آبادی و آبادانی بود امروز چنان ویرانه ای ساخته اید که تاریخ دیگر هیچ گاه شما را از یاد نخواهد برد .
شما اكنون اين قدرت را داريد به آنچه كه در خيالتان مي گذرد عمل كنيد. مي توانيد بگيريد و ببريد و حتي بكشيد. اما امروز بيشتر از هميشه ما دانشجويان متحد و ايستاده ايم . امير كبير ، شيراز ، سهند ، تربيت معلم يا زنجان هيچ تفاوتي ندارند . اين سرزمين از آن مردمانش و ملتي است كه براي ذره ذره ي آن از جان خود گذشته اند و ما امروز جان بر كف و استوارتر از هميشه در مقابل شما و امثال شما ايستاده ایم

هیچ نظری موجود نیست:

 
Free counter and web stats