۱۳۸۷ تیر ۱۲, چهارشنبه

گزارش آکسیون جوانان ایرانی آزاد در مقابل خبرگزاری فرانسه






همراه شو عزیز

تنهانمان به درد

کا ین درد مشترک هرگز جدا جدا

درمان نمی شود


شب جمعه بیست و هفت ژوئن به دعوت جوانان ایرانی آزاد-پاریس جمع ای از ایرانیان مقیم فرانسه و شهروندان فرانسوی در میدان بورس پاریس ، مقابل خبرگزاری فرانسه گرد هم آمدند . " از دموکراسی در ایران حمایت کنید " " گرد هم آیی جرم نیست " "در ایران حقوق زنان پایمال می شود" " در ایران اقلیت های ملی هیچ حقوقی ندارند " " در ایران دانشجویان را زندانی می کنند " از جمله شعار هایی بودند که در محل گرد هم آیی به چشم می خوردند . همچنین عکس ها و فیش هایی از زندان یان سیاسی ، دانشجویان ، زنان ، کارگران و فعالان اقلیت های در بند و در گیر با دستگاه قضایی تهیه شده و بر زمین چیده شده بود و با سیم خار دار آن ها را پوشانده بودند.

برابر ساعت هشت شب نماینده جوانان نامه خود را به دفتر خبرگزاری فرانسه بردند و آن را تسلیم بخش ساسی کردند. در این نامه با اشاره به نام چند تن از این آزادگان از جمله احمد قصابیان ، ابراهیم لطف الهی ، هانا عبدی ، منصور اصانلو ، روناک صفارزاده ، مجید توکلی ، امیر یعقوب علی و ... بدین نکته اشاره شده بود که برای استقرار دموکراسی در ایران راهی دیگری نیست مگر حمایت از جامعه مدنی و مدافعان آزادی در دانشگاه و کارخانه و خیابان های ایران . همچنین از رسانه های فرانسه خواسته شده بود تا بیشترین اهمیت را به مسایل نقض حقوق بشر در ایران نشان بدهند .

در تمام مدت برنامه فراخوان جوانان ایرانی آزاد ، متن حمایت کمیته دانشجویی بلژیک ، نامه جوانان ایرانی آزاد به رسانه های فرانسه و کامپین یک ملیون امضاء از بلندگو خوانده شد .




فراخوان
بازتاب صدای ایرانیان به رسانه های فرانسه

درایران امروز نقض اولیه ترین موازین حقوق بشر همچون حق گردهمایی و آزادی بیان ، حقوق جنسیتی ، حقوق اقوام و ادیان و ملیتها به امری روزمزه تبدیل شده است . موج دستگیریها ، زندان ها ، تهدید ها و اعدامها آنچنان افزایش یافته که کوچک ترین فضایی برای تنفس نیست . سرکوب جنبش زنان دانشجویی کارگری و قومی نشانی
براین مدعاست .
ما جوانان ایرانی آزاد در حمایت از خواسته های مردم ایران و صدور احکام و فصل جدید جدال فعالان دانشجوی و زنان با دستگاه قضایی جمعه 27 ژوئن 2007 در میدان بورس پاریس ساعت 19:30 گردهم آییم تا صدای مردم ایران را به گوش جامعه جهانی برسانیم .
جوانان ایرانی آزاد-پاریس

جمعه27 ژوئن 2007
میدان بورس پاریس
ساعت 19:30

هیچ نظری موجود نیست:

 
Free counter and web stats