۱۳۸۷ مرداد ۱۰, پنجشنبه

انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران – پاریس

Association pour la Défense des Prisonniers Politiques et d’Opinion en Iran


برای اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران

از تظاهرات جوانان ایرانی آزاد حمایت کرده و در آن شرکت می کنیم


این روزها، دنیا نا باورانه شاهد طغیان توحش و نمایش کسالت آور بربریت رژیم اسلامی ایران است. احمدی نژاد ( این دست پروردة آقایان "آیت اله"ها) مشغول اثبات کارآمدی خود در کشتار و سرکوب است. البته همه میدانستند که آنهمه وعده های انتخاباتیش پشیزی نمی ارزند و از او که در تیر خلاص زدن تخصص دارد کاری بر نمی آید جز سرکوب و کشتار، آنهم پس از یک نمایش تهوع آور دادگاههای بی وکیل و بی دادرس واقعی و در کمال بیداد وظلم و وحشیگری.

سالهاست که ایرانیان با این شیوه ها آشنا هستند! این آقایان همواره وقتی به آخر خط میرسند و می بینند که باید "جام زهر را سر بکشند" برای رد گم کردن سراغ مردم رنجدیدة ایران می روند و شروع می کنند به سرکوب وکشتار و شکنجه و زندان. درست مثل همین روزها که زنان را زندانی کرده و بی شرمانه آزار میدهند، از بر گزاری مراسم یادبود شاعر نامدار وآزادة ما شاملو ممانعت میکنند، خواستهای کارگران را پایمال کرده و آنها را گروه گروه دستگیر و زندانی می کنندو دانشجویان را به بند می کشند و شکنجه میدهند. این افرادی را هم که این روزها به ناحق اعدام کردند معلوم نیست چه جرمی داشتند ولی مسلم است که این وحشیگری فقط برای نشان دادن چنگ و دندان جمهوری اسلامی به مردم ما و اشاعة جو رعب و وحشت در جامعه است.

سرکوب شاید بتواند صداهایی را مدتی خاموش کند ولی اصل قضیه را هیچگاه از بین نخواهد برد. تا این به اصلاح جمهوری وجود دارد و از آنجا که وجودش بر حق نیست، مردم ما علیه آن برمی خیزند و حق هم دارند. ما نیز باید دروغها، توحش و خوی جنایتکار جمهوری اسلامی را افشا کرده و از مبارزات مردم میهن مان دفاع کنیم. بهمین خاطر از همة دوستان خود و همة آزادیخواهان دعوت می کنیم برای دفاع از حقوق اولیة مردم ایران، در تظاهرات جوانان ایرانی آزاد شرکت کنند.


پنجشنبه سی و یکم ژوییه دوهزار و هشت
از ساعت پنج تا هفت بعد از ظهر
مقابل وزارت امور خارجه
rue de l’Université 75007 Paris
Métro : Invalide

هیچ نظری موجود نیست:

 
Free counter and web stats