۱۳۸۷ دی ۹, دوشنبه

فراخوان شرکت در آکسیون های اعتراضی در حمایت از جنبش دانشجویی ایران و دانشجویان دانشگاه شیراز

در روز های شانزدهم و هجدهم آذر ماه و در نشست رئیس مجلس و دانشجویان دانشگاه شیراز، دانشجویان غیر وابسته با مرزبندی مشخص با رژیم، در یک گردهمایی گسترده سر دادند، فریاد آزادی دانشگاه، آزادی جامعه !

آری در مقابل رادیکالیسم دوستانمان، اینبار نیز رژیم کلیه نیروها و امکاناتش را بکار گرفت. از احضار و بازداشت 35 تن از فعالین دانشجویی تا جو سازی در مساجد و اعتکاف فرمایشی بسیج دانشجویی تا بیان اتهامات سنگین قضایی و تحریم و تهدید علیه دانشجویان و انتشار بیانیه های جعلی.

ما جمعی از دانشجویان، فعالین سیاسی ومدنی، مبارزین چپ وپناهندگان جوان مقیم اروپا در همبستگی با جنبش دانشجویی ایران و در حمایت از دانشجویان شیراز در روز چهارشنبه ، چهاردهم ژانویه در شهرهای بروکسل، پاریس و هانوفر به مقابل دانشگاها و نمایندگیهای رژیم جمهوری اسلامی می رویم، تا با فریاد مخالفت با رژیم جمهوری اسلامی اعلام کنیم ما نیز تا آخرین نفس در مقابل سلطه و استبدادِ لخت و عریان قد علم کرده در کنار دانشجویان ایران ایستاده ایم.

ما از همه آزادیخواهان جهان دعوت می کنیم تا با برگزای همزمان، اعلام حمایت و حضورشان در این آکسیون ها به ادامه مبارزات جنبش دانشجویی یاری رسانند.

آزادیخواهان جهان ، با برگزای همزمان، اعلام حمایت و حضورتان در این آکسیون ها در جهت کمک به ادامه مبارزات جنبش دانشجویی با ما همراه شوید.

جوانان ایرانی آزاد – پاریس ، کانون 67 – آلمان ، کمیتیه دا نشجویی – بلژیک

http://commitee.blogfa.com

هیچ نظری موجود نیست:

 
Free counter and web stats